=/

hallå huvudvärk! fan va jag e slö idag. Sov nästan 12 timmar haha så det känns som jag borde vara superpigg istället. Jag har slappat med Linda hela dagen. Till och med pluggat! Där har vi det. Bevis på att skolan inte är bra för en. Man blir trött och får huvudvärk. Ska aldrig mer plugga...

Vi kom bland annat fram till att jag inte kan vara elak mot någon.. stämmer det?

K - Föresten kom dom där Kobojsarna till Stensson sen?
L - haha ja du stog ju där längst framme och dansa med mig, Pierre och Emelie
K - (kastar sig i soffan med en kudde för huvudet och dör)

Va ute och åt mjukglass innan :D så jävla mumsigt

Är faktiskt sugen på fest igen.. tro det eller ej haha blev sugen nu när jag såg dom goa drink mixarna som vi köpte igår :D

Jag e skitförvirrad just nu haha känns både som jag skiter i allt och som jag bryr mig om allt.. lite jobbigt faktiskt. Vill bara glömma vissa saker.. Försvinn ut ur mitt huvud.

VILL ha studentveckan nu :D:D:D

Kan lika bra hoppa över balen känns det som..


I could feel it when we touched
It used to mean so much
But now its gone away
We were young and dreams were new
Every word we said was true
Any mountain we could climb
You made me feel alive
Now I know my heart is breakable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0