Glad Påsk!

Jag firade påsk igår ju så det käns inte som påskafton idag.. jag fick faktiskt två påskägg  :D men jag har inte tagit en ända bit än..

Kom precis hem från Malmö. Vatt och kollat runt med familjen. Köpte mig ett par vårskor =) mycket tjusiga. Så tänkte jag att jag kunde hitta ett festlinne som jag kunde ha till ikväll. Men nejdå.. inte skulle det va så enkelt. Hittade inte ett skit! Så det blir till att vända upp och ner och ut och in på hela garderoben och det kommer säkert sluta med att jag tar samma kläder som jag brukar ha när jag går ut.

Igår då så var jag som sagt i höllviken på påskmiddag. SJUKT god mat. Så jag satt där och var social och allt som man ska vara. Så kollade jag på min mobil vid halv nio så såg jag ett sms från Linda. Ska du med till Lundia ikväll? Så tänkte jag ja men varför inte :D Så jag var väl hemma vid tio, gjorde mig i ordning och tio i tolv mötte jag Linda Pierre och en annan tjej. Men den tjejen mådde inte så bra direkt. Hade varit inne på lundia i kanske 20min och sen var dom andra tvugna o få hem henne. Så tänkte jag vafan ska jag göra nu. Betalt inträde och allt.

Jag begav mig in mot dansgolvet och träffade på Björn. Fick stå och dansa lite med dom sen så försvann dom igen. Så ställde jag mig lite vid sidan. Men då kom Josse och drog in mig på dansgolvet. Hennes polare skulle dra tidigt dom med, så det var ju perfekt. Vi dansade satan resten av kvällen. Skitskoj var det. Dock rätt lite folk. Men många fina pojkar ändå! haha

Nä så det blev ju en lyckad kväll trots allt.

Ikväll bär det av till Tingvalla. Eller först förfest i Genarp. Ska bli jätteroligt =) inte varit på tingvalla sen jag gick i åttan haha. Då var det värsta skitstället. Men jag tror och hoppas att det är bättre nu. Sen är det såklart skillnad på när där är 15 och när där är 18. Ajja, jag hoppas på en trevlig kväll i alla fall. Mer kan man inte göra. Oftast så blir det vad man gör det till.

Ha en trevlig påskafton! ät så mycket godis du kan! haha :D

image22

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan va heta ni ääääär =) och jag vet att dina påskägg ligger och väntar på mig nu när jag ska komma =) bäst du gömmer dem.

2007-04-07 @ 16:02:03
URL: http://malynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0