Grafitti

fan va ja älskar Grafitti haha det slår näästan per tuttis glassbar faktiskt :) jag fikade där alldeles ensam igår.. riktigt härligt med en kötbullsbaguette, en mango passions smoothie och en gammal Solo tidning.. perfekta sättet att fördriva tiden när man väntar på bodypump passet. men sen fick jag reda på att Malin också varit ensam i lund.. men men :P

kom till skolan i morse halv nio.. inte en käft där.. sen efter typ tio minuter kom några stycken.. så fick vi reda på att vi börjar halv tolv! herregud.. så sur jag blev.. jag som hade tvingat mig själv att gå upp i tid. Så jag tog bussen hem igen.. satte mig i vardagsrummet och kollade på The Holiday. En av mina absolut favoritfilmer. Den är kanon! Det kom faktiskt en och annan tår.. shit sån mes jag är!  Tur min mamma är en liten brottsling och bränner hur mycket filmer som helst på jobbet haha.. *oops det skulle jag kanske inte ha sagt*

jag lyckades i alla fall somna i slutet av filmen och när jag vaknade kändes det inte lönt att åka in till skolan... hoppas dom inte skäller på mig imorn =/

Grattis till jobbet Jenny =) jag ska också ringa dit! :D *hoppas hoppas*

woho imorn blir det uppsats i FEM timmar! vem fan kan sitta så länge och skriva?? hoppas vi inte behöver sitta så länge om man blir färdig innan.. när jag tänker på långa prov så tänker jag automatiskt på högskoeprovet.. resultatet kommer snart herregud.. vill jag ens veta?



Det sker inga misstag i livet, bara lektioner.
Det finns inga negativa erfarenheter, bara möjligheter att växa, lära och utvecklas längs vägen mot självförverkligandet.
Ur kampen springer styrka. Och även smärtan kan vara en fantastisk lärare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0