härlig onsdag

hallooo =)

jahapp då var sista delen av svenska nationella avklarad =) satt i typ två timmar och skrev.. tror att det blev rätt bra men man vet ju aldrig. skönt att ha det gjort nu i alla fall. Sen åkte jag emelie linda o malin till Max o käkade (inte linda för hon tycker att hon väger för mycket vilket jag inte håller med om!) i alla fall så är det dom som har dom sjukt godaste burgarna som finns! muuuums men ja drack coca cola zero till.. det smakar ju inte alls direkt gott.

efter det var vi hos emelie ett tag.. slökollade på high school musical.. en sådär söt film hehe sen försökte ja ringa ortopeden men dom ville inte svara =/ men men får prova imorn igen.. skam den som ger sig!

massagelektionen var kanon idag. trodde det skulle bli riktigt drygt men tiden bara flög iväg. fick prova på att få bindvävsmassage. AJ säger jag bara. fick reda på att min svank inte är så bra och att jag har mer bindväv på vänster sida. Alltså måste jag göra något tokigt.. men vad det är har jag ingen aning om. emelie fick prova på kopp massage och malin låg på spikmattan. Den ska jag lätt prova nästa gång.

Sen bar det av till Per Tuttis glassbar. ett måste en sånhär solig dag.. sen efter det blev det spinning.. sjukt jobbigt men riktigt härligt efteråt. ska träna imorn igen men ja kan inte bestämma mig om jag ska styrketräna med emelie eller om ja ska gå på bodybalance på kvällen. ajja får se hur det blir :)

hoppas veerkligen att vi hinner färdigt me temat tills på fredag.. har lite ont i magen inför det..

Kollar på Grays Anatomi nu.. jag har sagt det förr och jag säger det igen.. GRYM serie :D hoppas bara den inte flippar ut som dom flesta andra serier gör.

Sister Hazel - Hopeless

image32





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0