helg is in the air

yes! lill lördag idag =)
ska bli kul på fredag linda.. längtar riktigt mycket. Inte för att det var direkt längesen jag var på lundia men jag är så sjukt festsugen! Sen ut me dom gamle goa hopplösa pojkarna på lördag :) kommer gå mycket pengar.. aj aj

så jääkla skönt o ha det muntliga nationella avklarat nu. Inte för att jag är så jättenöjd med mitt lilla framträdande men ändå. Godkänd iaf.. sen kan ju den lilla uppsatsen ta sig i röven.

Har en jäkla massa att skriva nu på hälsoprofilerna. Sammanställa alla tre jag gjort, plus att hitta på två stycken och sammanställa dom. Inte helt lätt. Har jag börjat på det? NEJ. Tänkte att jag har hela dagen på mig imorn, men sen var jag bara tvungen att tacka ja när dom ringde och fågade om jag kunde jobba 16-21. Men det finns ju alltid tid inatt och på torsdag natt :)

var på spinning idag efter skolan. Hade en och en halv timme på mig tills passet började så jag drygade mig ordentligt. Åkte bussen ända till stationen och gick därifrån. Sen sölade jag riktigt mycket på vägen dit och i omklädningsrummet. Tråkigt att inte ha någon att snacka med bara. Men då är alltid mp3n en bra lösning =) älskar min underbara musik. för vad vore livet utan det egetligen? inga låtar att festa till, slappa till, gråta till och få en på gott humör igen.

woho top model och greys anatomi ikväll =) frågan är bara vilket man ska kolla på mest.. men det blir antagligen det andra alternativet. Doctor Shepherd är ju bara såååå snygg! haha nu låter jag som en 13 årig tjej men det skiter jag i för han är sjukt het!!

tur linda har världens roligaste program på sin mobil, skrattade så tårarna rann idag. sjukt kul =)

nej.. skit ner er och ha ett bra liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0