Herkules

shit så kul det var på Herkules igår :) inte en enda dålig låt på hela kvällen. Det får vi göra om tycker jag.

har precis städat hela huset. Jag mamma och Lotta.. jobbigt värre.

Fatta sån träningsvärk jag har emelie! vi är duktiga :D

borde veeerkligen plugga. prov på måndag och jag har inte ens tittat på det =/ meeeen orka :P

skoskav till tusen.. japp japp.. gick hela vägen hem idag från bussen i mina höga skor. ingen höjdare direkt. Man känner sig så himla fräsh när man går genom stan i lund i samma kläder som man hade igår.. sminket under ögonen och frillan rent åt helvete haha

vad händer ikväll?

haha inte dom jättefina bilderna direkt :P men vafan...

image30

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0