hjälp!

hjälp mig nån.. haha man e så smart och sparar skolarbete in i det sista.. har muntligt föredrag imorn.. svenska nationella! woho :P jag tänkte snacka om hiv/aids.. nu ska jag bara hitta fakta och trycka in det i huvet tills imorn eftermiddag! lätt som en plätt... eller inte. men men. skönt o ha det gjort sen i alla fall. det får gå som det går.

var i skolan och lämnade pengar till balen iaf. sen stack jag emelie malin o hilda o käka på tatung. svinmycket mat och riktigt gott var det. haha jag tror inte att ordet slaskfitta hör hemma inne på en restaurang :P och inte resten av vårt snack heller egentligen.

skulle egentligen tränat. men jag var så sjukt mätt. plus att ja fick lite panik när ja tänkte på att ja inte ens börjat på svenskan tills imorn då. sticker kanske ner ikväll istället. hehe det är ju fördelen med dygnet runt kort =)

tur mina hälar e helt uppfläkta nu. fucking skor. jag jobbade i dom hela kvällen igår. inga problem alls. sen nu när jag går till bussen så bara börjar dom skära mig i hälarna. vad är det för sätt?

känns som jag borde sätta fart nu.. åååhhhh orka!

image24 hehe lagom stolt storasyster! lotta fotades i söndags.. tyckte denna bilden var skitsnygg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0