Högskoleproet o helveteskväll

usch ja det var upp tidigt på lördag morgon som gälld. Pirrigt i magen när man hittat till rättt klassrum och satt sig ner Det kändes som om tiden gick så jävla mycket fortare än vanligt hehe. Men svårt var det, jättesvårt. Men jag chansad så gott jag kunde och resultatet kommer om en månad.

Sen bar det av hemåt och jag gjorde mig i ordning o grejer. Jonte körde mig till tåget för det var back to Eslöv som gällde. Förfest hos malin, kul kul. Sen till Stensson. Problemer här nu bara är att jag inte kommer ihåg speciellt mycket alls. Vafan e d med mig!? Kan man inte dricka ska man lika bra kåta bli, jävla fjortisfasoner. Att jag fortfarande inte harlärt mig!!! Jag e så jävla dum i huvet. Har man inte käkat sen 13 på dagen så borde man u fatta att man ska ta d lugnt med drickan. Men icke!
Detta är vad jag kommer ihåg av gårlvällen. hemma hos Malin. Att jag dansade inne på stensson. att jag spydde i en påse i bilen när emelie körde mig hem. det var alles då ja. underbart. jävla idiot.
Sen vaknar jag av att jag har en handduk och spann brevid min säng, men inget i spannan lyckligtvis. Sen att mamma kommer in och bara ska se om jag fortfarande lever. Jag har festkläderna på fortfarande.
Jag blir så jälvla arg på mig själv och jag mår sjukt illa nu me. Sorry emelie att du fick skjutsa hem mig. Sen sorry alla som ja, om jag nu (som jag antagligen gjorde) gjorde nåt dumt mot. Fan vet jag.
Är sjukt besviken, jag trodde jag kunde kontrollera mig själv bättre.

Idag ska jag sitta hemma och sura för mig själv

säkert skitmcyket stavfel i texten men jag pallar verkligen inte rätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0