jag har stor rumpa

haha det såg jag på bodypumpen idag när jag kollade mig i sidospegeln, jävlar haha tänkte fan har jag så stor röv :P illa illa

vatt duktig idag.. först ett mini bodypump pass och mage/rygg pass på idrotten. Sen gick jag och köpte inbjudningskort till min student. Sen tillbaka till gymet och ett riktigt bodypump pass. Så jag är rätt slut nu, speciellt i armarna.

konstigt tema vi har nu i skolan tycker jag. ball lärare i alla fall. får la se hur det går. sagt på lektionen idag: Andreas kommer aldrig försent, han är bara tidig till nästa lektion.

såg du parlamentet igår? dom snackade om att man ville börja köra bort tiggare från gatorna. så sa magnus betnér att Malmö vill börja göra det endast för att dom inte vill ta tag i stadens verkliga problem, att den är full med skåningar! haha det var det värsta! det är väl inget fel på oss.

klockan är redan nio. och jag ska renskriva vårt projektarbete. woho.. ORKAR verkligen inte skolan nu. nio till fyra imorn =/ o tema heeela dagen..

nej måste städa nu och sen börja skriva.

image26





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, du har ett riktigt big as

2007-04-18 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0