Jag vill vara trött på att festa..

Vissa klagar på en för att man festar för hårt eller gör galna grejer. Men ärligt talat, när jag är 40 så vill jag vara så sjukt trött på allt som har med sprit och pågar att göra. Jag vill känna att jag gjort allt som man inte längre kan göra när man är äldre. Det är nu man ska leva livet. Hellre ångra att man gjorde det än att ångra att man inte gjorde det. Så bara tyst med er era tråkiga torra jävlar. Jag kommer i alla fall inte att ångra mig.
haha detta är sagt av mig och Malin medans vi sitter och dricker grogg på mitt rum och väntar på att emelie ska komma och hämta oss så vi kan dra till förfesten.

Det var väl rätt roligt igår. Knappast den roligaste kvällen jag varit med om. Men helt okej. Nackdelen är att det är så långt och åka. Man vill inte bli av med folket för man vill gärna kunna komma hem med. Sen musiken var väl sådär :P bra ibland och sjukt tråkig ibland. Sen vad är det med folk? fan va dom slåss. Men tack för en trevlig kväll annars! :)

usch nu är det en sån värdelös söndag igen. I och för sig ledig imorn och på tisdag och på torsdag. Men ändå. Söndagar är söndagar. Måste städa =/

Du ska få din tjuga Malin :P (men det var värt det haha)

Jag får panik när jag tänker på hur mycket jag borde plugga nu egentligen. Hjälp!

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0