jobb!

hallå ja =)

sitter man här på jobbet och slappar. rätt lugnt för tillfället. varit här sen halv två och jag ska vara här till tio.. snaaark.. men det är ju fett med pengar eftersom det är storhelg :) Är på jennys avdelning idag. det vill säga A3.. känns konstigt att vara på ett ställe där man inte är van vid att vara.  Men det funkar bra ändå.

shit vad ska man säga på redovisningen på onsdag!? vafan ska jag snacka om? man skulle snacka om nåt modernt typ :P funderar på Ipod eller Iphone.. nåt sånt.. men sen hur intressant är det? kan ju snacka om det moderna festandet haha

lämna pengar till balen imorn.. glöm inte det flickor =) sen ska ja träna hade jag tänkt.. måste få bort all påskmat och godis. det har ju blivit en HEL DEL haha

sorry martina :S ja trodde inte du skulle bry dig..

nej nu är min rast slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0