laaaat

usch jag vaknade 05.45 i morse.. så tänkte jag fan mobilen kommer ringa om en timme.. så jag stängde helt enkelt av det och sov till halv tio istället haha men det är inte bra.. man missar ju ändå.. får kanske dra dit en och en halv timme imorn :P woho.. men det är väl lika bra

så nu slappar jag här hemma och ärligt talat är det skitskönt o bara göra ingenting :D tänkte träna ikväll i alla fall så jag blir av med lite energi.

I hope the ring you gave to her
turns her finger green
I hope when youre in bed with her
you think of me
I never wish for bad things
but I dont wish you well


Kelly Clarkson - never again

sitter här och lyssnar på min underbara musik =) funderar på o käka lite glass o slänga på en film, sen gå ut me hunden. Det tycker jag låter bra haha

vafan händer i helgen?

så mycket grejer man har i huvet nu.. pojkar, dom kunde man fan lika bra vara utan egentligen. Eller så kunde man haft dom till en sak bara haha (o det är inte ens alla som duger till det) jag är riktigt glad för dom som hittat varandra, som det fungerar för (avundsjuk är jag också för den delen) jag vill också!!

image27

image28 här har ni min blivande man i alla fall haha Pete Wentz från fallout boy. Ögongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0