lalala :)

hallåååå ja =)

fan va trött jag är.. var i Eslöv igår och festade lite. Det var riktigt kul hehe

Idag blir det påskmiddag i Höllviken med massa släkt o grejer. Kommer nog bli riktigt skoj och jag känner på mig att jag kommer äta tills jag sprängs. Men det är väl det som alla högtider är till för, att man ska äta ihjäl sig så att man kan hålla igen sen igen. Eller? :P

Tingvalla imorn flickor :D festa saatan =) (fast inte like mycket som förra helgen för min del) äh.. det är nog dags att släppa det nu.
Stackars Emelie som stukat foten.. du får dricka ordentligt så att du kan shaka loss sen!

image21

Lets say im feeling better
Lets say im feeling fine
Lets say I gave you all I have
But now im out of time
And my best wasnt good enough

Now this time to wonder
Now this time to heal
Time to let it all come down
But i dont know what I feel

But it aches and it hurts and it burns
Oh it kills me

Tick tock you dont stop
You dont fade
You just stay
But i´ll do it all again


Anouk - My best wasnt good enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0