nervös!

shit jag har precis sökt nattjänst på ortopeden i lund.. hoppas hoppas hoppaaaaas! jag vill verkligen!

var ett tag sen man skrev här nu... vad har hänt i helgen?

Fredag: Jag var hos frissan och vi snackade lite om hur jag skulle ha håret på balen. Testade lite oliga förslag och jag tror det kommer bli superfint =) hon sa också att efter balen ville hon klippa page på mig!! eh va? jag!? i kort hår?? hmm tror inte jag vågar det.. jag hade lätt gjort det om jag hade kunnat klistra tillbaka håret om det inte blev bra. Ajja.. sen på kvällen hade jag tänkt att jag bara skulle slappa men sen hastigt och lustigt var jag på väg till kulturen med hanna och linn. Det var riktigt skoj =)

Lördag: Vi hade kalas för mamma som fyller 45 idag. Grattis mammi <3 sen tänkte jag gå o lägga mig tidigt eftersom jag börja jobba 07 på söndagen. men nejdå. Det blev kulturen igen. Jag Sara Linn och Martina. Roligt den kvällen med men dock inte lika roligt att veta att man skulle upp o jobba.

Söndag: Vaknade 06.15.. sovit i två och en halv timme. jag var inte sådär jätte effektiv på jobbet direkt men jag slutade klockan ett och då somna jag direkt när jag kom hem nästan. sov till fem och sen på kvällen slappade jag med martina. tog en jävligt meningslös biltur med jonte mulle och björn. bara så ni vet kan man ha jävligt roligt med en gps.

Idag VALBORG:
Jag ska åka till helsingör med martina. hoppas att vi får behålla våra flaskor hehe. sen ikväll har jag inte riktig koll på vad som händer men något roligt blir det säkert =) annars e d bara o hälla i sig spriten fort som fan o sen somna :P

Club Piratez - Cosmic life

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0