slut på det roliga

ja då var det måndag imorn igen.. denna helgen har gått sjukt fort.. precis som alla andra helger.. kom precis på att jag helt glömt bort att skicka in arbetet med hälsoprofilerna.. smarte kathy! får ta och göra det nu

Fredag: Jag och emelie sket i samlingen och stack och tränade istället. Duktigt värre. Sen blev det inget lundia för min del men martina sa att jag absolut inte missat något för där hade inte vatt något folk. Så jag hängde med emelie hem till eslöv efter gymet så fika vi o sen stack vi hem till mig och var ute och rastade min lilla polo haha känns som jag måste ta körkort nu! Sen stack hon hem till sin pojk och jag tog mig in till eslöv igen och kollade film hos thure =) 

Lördag: Japp då var det lund som gällde. Vi missade bussen (inget ovanligt när man umgås med dom segaste människorna i världen, haha näädå ) så vi fick vänta en timme på den.. sen satt vi på viggos en stund. Då kom martina och sara in efter en timme och vi gick till kulturen och sen kom resten dit efter en stund. Sen blev det burger king och en vandring till allhelgona kyrkan eftersom det var länge tills bussen skulle gå. Väl i staffanstorp så blev det "efterfest haha" hos jonte. som innebar att jag bara tappade massa kläder :P (spelade klädpoker med björn) men det var helt klart en rolig kväll

Söndag: idag då, sov jag ända till halv ett. Sjukt ovanligt för att vara mig. Sen stack jag till ikea med mor och far, hornbach blev det med. Inget direkt jätteintressant (om man nu inte heter emelie och älskar ikea). Sen nu kom jag precis hem från martina och sitter här och väntar på käk. Sen blir det väl inte mer som händer idag. Tråkigt med söndag som vanligt. 

hörde på radion idag att alkolås ska finnas på alla nya bilar snart. Varför ska det ens behöva finnas? fattar inte att folk överhuvudtaget kan vara så jävla dumma i huvet att dom tänker köra när dom har druckit. Sunt förnuft någon? 

Kan man bli mer pank än vad jag är just nu..

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0