sommar sommar sommaaar

kanske inte riktigt än :P men det känns nästan så :) fast när jenny körde mig hem (nercabbat haha) så hörde vi på radion att lagom till valborg kommer en kallfront in.. woho dåligt väder på vaaalborg.. tur att jag inte ska göra nånting då :D jag har nästan aldrig planer inför såna dagar, det bara blir att jag hittar på nånting som bestäms dagen innan eller samma dag. Men det brukar ju bli bra ändå.

vårt tema går åt helvete. sjukt dåligt planerat och speciellt dåligt av oss som har varit för slöa. fyfy men då har vi lärt oss något till nästa gång.

vill bara kissa i min studentmössa! den e fan för liten! men sen kom smarta martina med rådet att jag skulle läsa på undersidan av kartongen. där står hur man kan töja och förminska sin mössa :) vill ha en ny klänning till studenten nu. jag har ändrat mig och tycker inte min e lika fin längre. Får se hur jag gör. det blir nog bra vilket som =)

dom vill verkligen inte prata med mig på ortopeden =/ jag lovar att sen när jag väl får tag i henne så kommer dom redan ha fixat tillräckligt med folk så får jag stå ut me magnolia i sommar. men det klart, bättre än inget.

har deklarerat idag med :) eller rättare sagt så gjorde pappa det och jag kollade på. trodde det skulle vara mer komplicerat men det gick ju riktigt snabbt när man gjorde det på internet. men jag måste betala kvarskatt eller vad det nu heter. 1400 nånting.. jag frågade pappa vad som händer om man INTE betalar haha men han sa att det nog var bäst att jag gjorde det så jag får väl lyssna på honom.

nya kläder och skor? ja tack! tänkte att jag skulle spendera större delen av min lön på just det denna månaden. så det lär inte bli så mycket fest. eller? :P


Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag.

Det spelar ingen roll vad andra säger om dig - det viktiga är vad du säger om dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0