Ullared

kom precis hem från ullared. Packat upp mina saker lite snabbt (alltså slängt kläderna på sängen och lagt sakerna på skrivbordet) så jäkla skönt o bara sätta sig ner här. Varit upp sen fem i morse, halv sex körde vi. Full bil. Jag Malin Linda Jenny och Emelie. Vi hade en jäkla tajming. Exakt klockan 08.00 parkerade vi bilen och satte fart mot ingången. Emelie var värst haha sen kom jenny tror ja o sen linda sen jag och sist malin.

Det börjar lukta maaaat :D mums

jahapp.. va händer nu då.. ska nog bara ta det luuugnt resten av dagen och kvällen känns det som.

Ska bli kul med tingvalla på lördag haha det var längesen man satte sin fot där :D och denna helgen ska jag INTE bli utslängd eller va allmänt jobbig! LOVAR ;)

image20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0