Underbart

ja vad mer kan man säga om denna dagen. Sjukt härligt väder.

Igår kväll var jag o bowlade på big bowl med mulle ch o björn =) haha det var skitroligt. Får vi göra om snart! :)

Men idag har jag vatt i stan med linda. Mycket trevligt. Det blev ett par solglasögon från Indiska, två klänningar från vero moda (den ena ska jag ha på studenten hade jag tänkt) och så blev det en Friis & Company väska från chick o chick. Underbart :D

Självklart måste man sitta en stund på Per Tuttis glassbar med :D Har du inte vatt där så har du missat nåt!

Nu kommer martina om en stund så ska vi gå ut en sväng. Antagligen blir det ännu en glass för mig haha är verkligen en glassoman. Sen ikväll ska jag träna och sen får jag ju ta mig till eslöv. Det bär av tidigt därifrån i morgon bitti till Ullared haha ännu mer shopping :D woho

Kommer va luspank sen men det är en annan femma =) man måste ju passa på.

är så stolt över vår fina kokbok asså :D det gjorde vi bra flickor!

Jag o Linda förväntade oss jobb i påsk. Men det ser rätt mörkt ut tyvär.

image19



Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolingar

2007-04-02 @ 15:58:10
URL: http://malynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0