usch..

va håller jag på med? haha det är prov idag.. men här sitter jag hemma. Har inte pluggat ett dugg så det kändes inte så lönt att åka in. Får göra det på en restdag eller nåt sånt. Men ändå.. det känns som jag inte bryr mig längre om skolan alls. Jag har redan slutat i huvet. Ska i alla fall åka in till idrotten sen, den kan jag inte missa.

mmmm men det var skönt o sova ända tills elva idag i alla fall :D har fått nytt täcke så jag sover som en stock nu. riiiktigt mysigt. Men jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska va i skolan resten av veckan nu. Förra veckan var jag bara där två dagar. Det är inte jag. Skärpning.. hade mina föräldrar vetat hade det varit illa ute med mig haha

Det är valborg om en vecka!! kan inte fatta det. Har ingen aning om vad jag ska göra, men det känns inte som det spelar så stor roll. Mamma fyller 45 då i alla fall :) vet inte alls vad jag ska köpa till henne i present. Förra året var det ju jennys fina ljusstakar hon fick om jag inte minns helt fel.

Sitter på min gamla dator nu som har varit helt paj ett tag. Men nu är den back.. känns så gott som ny :)

Haha i lördags var vi hemma hos mulle o slappade lite. Så själklart satte dom på Texas Chainsaw massacre.. hallååå ja har aldrig varit så rädd i hela mitt liv kändes det som. Kolsvart i vardagsrummet och värsta ljudet. Nej tack! det läskiga hade typ inte ens hunnit börja än. Vi såg kanske max en halvtimme sen tvingade jag dom att stänga av. Riktig chicken jag vet! men jag tål verkligen inte läskiga filmer. Helt sjukt :P dom tyckte såklart att jag var världens största mes. Men vadå då? dom hade ju sett den innan och visste när det läbbiga kom. Så det blev The guardian istället :D myyycket bättre tycker jag

nej färdig babblat nu.. får ta o göra mig i ordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0