ajaj

jahapp.. då var man sjuk..

feber,halsont,huvudvärk,yrsel woho...

o jag som skulle jobbat inatt, fredagnatt o lördagnatt.. kommer förlora en jäkla massa pengar =/

men men inte så mycket att göra åt.. bara att vila så man blir frisk nångång. både jag o lotta har feber så vi har legat i vars en soffa o sovit o kollat film hela dagen.

fattigt blogginlägg idag känns det som.. e helt slut..

vart har det fina vädret tagit vägen? fast det klart.. lite ångest att va sjuk när det är strålande solsken ute.. hellre såhär då..

jag e sugen på malmöfestivalen :D timbuktu och älgkebab! :D jatack! haha

she is so much more then you´re used to
she knows just how to move to seduse you
she gonna do the right thing and touch the right spot
Dance in your lap till you´re ready to pop

50cent feat. Justin - ayo technology grym låt :D

har jag en sjukt snygg syrra eller vad? haha

image85image86image87image88

hett hett hett :D *stolt storasyster*

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0