blööööööööö

=( detta e verkligen inte min dag...

fyfan vad det har gått dåligt idag på jobbet. vet inte om det är för att jag varit här i från en vecka eller för att det helt enkelt suger att jobba helg. Sen jobbar jag med vissa surkärringar som man bara vill strypa. Det ska jag komma ihåg sen när jag har jobbat länge. Att aldrig va spydig eller otydlig mot nya medarbetare. Har blivit så jävla förbannad ikväll.. trött på skiten. Tror inte jag ska be om förlängt här. Eller så är det bara jag som är gnällig o känslig just idag. Det är i alla fall ingen lyckad natt. Saknar dom andra som man hade lite mer gemensamt med och som man hade sjukt roligt med sammtidigt som man jobbade.

nej slut på gnällandet nu :D mamma kommer o hämtar mig om fyra timmar :) det ska bli sjukt skönt att sova. Bussarna går så jäkla tokigt på helgerna. Dom går precis innan sju då jag inte har hunnit sluta än.. så jag får vänta en hel timme på nästa. o när man har jobbat i 10 timmar så är det rätt kass o sitta o vänta så länge. Så det är tur att man har en hyffsat morgonpigg mor :)

jobba imorn natt igen men sen e jag ledig i tre dagar :) Jag hoppas på att få träffa Linda antingen på tisdagen eller onsdagen. Inte setts sen studenten ju =S  sen är det slutspurten torsdag fredag o lördag. Tradigt att missa första kvällarna på malmöfestivalen bara. Jag hoppas inte att det är nån av dom dagarna som Timbuktu ska va där. Då blir jag sjuuukt ledsen.. jag bara måste se han :D

På måndag ska jag fan ta tag i mitt liv haha ska ringa o boka in körlektioner, söka jobb här i Lund på onkologen och på förlossningen i malmö, sen gå på antingen ett bodypump pass eller spinningpass. jag måste verkligen styra upp träningen igen. man går ju här som ett jävla fetto snart haha mina muskler är borta. Jag har blivit så sjukt lat. Orkar inte ta bussen in till gymet eller ens ut o springa en runda hemma.. sorgligt!

Snaaaaaaaaaart Sunny Beach! det behövs verkligen nu känns det som.. vad är det? 16 dagar kvar eller nåt sånt tror jag.. gaaaalet :D

känns som jag haft helt mycket motgångar nu på senaste =/ känner mig så sjukt jävla nere ibland. Att det ska vara så svårt. Speciellt tråkigt är det när man märker hur jävla falska vissa människor kan vara. Snackar bara en jävla massa smörja. Kan fan dra åt helvete.. Det är redan tillräckligt svårt att lite på folk.. men det känns som det bara blir svårare o svårare. Sen jag själv gör så jävla många misstag just nu med. Känns som man bara borde släppa allt.

nej.. dags att sluta skriva nu innan detta blir allt för negativt. Imorgon är en ny dag som tur är : )

puss

image80




Kommentarer
Postat av: linda

Yoooo!
Du, jag jobbar tisdag och onsdag.. var tvungen att börja jobba på det nya jobbet. men jag slutar vid halv 3 på onsdag.. så vi kan väl ses efter det.. ??
Ha det finemang.. Pusss

2007-08-12 @ 12:19:19
URL: http://lalipop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0