Finally!!!

woho :D Sol var det här då!

precis kommit hem från Bo 01.. var där o stekte med sara o martina :) sjukt skönt o bara slaaappa i solen :D imorn blir det Lomma o sen Tisdagsklubben på kvällen. Hell yeah :D

Drink triple, See double, Act single ;)

helgen då..

Ja i fredags var det meningen att vi skulle till Tivoli i helsingborg o förfesta i Lund. Men vi fastnade i Lund :) men det var trevligt ändå. Malin fick i sig lite väl kanske ;) haha jag såg ett sms ja fått av henne igår.. som var sen i fredags.. inget minne av att jag läst det alls. bra jobbat.. men jag älskar dig med snäckan ;) även om det kanske var spriten som snackade haha

I lördags tog jag mig hem från lund, lagom seg o bakis.. sen somnade jag direkt när jag kom hem. Efter det var det dags för kalas i höllviken. Fick den BÄSTA maten. massa kallskuret o grejer. det var den bästa bakismaten på länge. slog till och med min o martinas fina middag efter jag hade haft fest. Sen bar det av till eslöv. var ganska seg men vi drack lite o så :) extra mysigt blev det ju senare haha

sen igår.. lökade jag mig bara med martina. vi slängde igång Pearl Harbor. var riktigt längesen ja såg den. men martina orkade inte sitta still så länge så hon förstörde den fina stämningen haha typiskt dig ditt offer.

shit så trött jag e nu.. o här börjar lukta grillat :D muuuums

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0