fredag

tjoho =)

vilken fredag jag har haft.. varit ensam hemma eftersom lotta började skolan idag ;) moahaha kan inte med ord beskriva hur skönt det känns att inte behöva gå tillbaka dit :D

så jag tog helt enkelt och tömde min mp3 som jag inte använt på typ två månadet av nån konstig anledning. 300 låtar bort.. 400 nya in :D så det tog sin lilla tid. sen var jag ute me vovven o sen gjorde jag mig i ordning lite tills jag ska till malmö ikväll.. sen va jag o handlade med lilla mamma.. sen nu sitter jag här igen. haha vilken rent värdelös dag. men vafan =) skönt att göra ingenting ibland. ska i alla fall bli trevligt ikväll.

haha tror ni mina lurar till mp3n funkar då? hmm nej.. va ska jag göra nu då.. måste ju ha musik när jag ska sitta tre timmar på ett livsfarligt flygplan =/ får väl ta mig i kragen o köpa nya..

fixa naglarna på måndag :D woho.. emilias mamma e snäll som tar sig tid o bygga på mina :)

jahapp.. väntar på att emelie ska höra av sig så jag vet när vi ska mötas i malmö.. hon hade tydligen köpt ny mobil idag den fuskisen.. tänk den som har råd till sånt. inte jag i alla fall haha

Foo fighters - the pretender mycket bra :D

image90

jag har inte fattat att vi ska iväg än haha.. det känns helt sjukt :D tiden har gått fort.. det känns inte som om det var så längesen vi satt hemma hos ekberg och bokade resan..

hoppas du får jobbet jenni :D kul att det gick bra i alla fall..

men vad säger ni om måndag tjejer? en reuinion kväll kanske?

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jaa jaa jag vill ha reunion =) nu sitter jag här på slajm and tång och har hur tråkigt som helst en lördagmorgon :p REUNION vill jag ha =)

2007-08-25 @ 10:18:13
URL: http://malynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0