haha vilken kväll!

god morgon! :D haha fyy va trött jag e..

malmöfestivalen igår då.. efter mycket om och men..

först skulle vi till festivalen, sen skulle vi inte det utan bara kolla film, men sen var vi ändå på väg in där vid halv nio tiden haha lööönt :D

såg lite av melody club och sen gick vi och ställde oss så att vi skulle få bra plats till the ark. det fick vi verkligen :D haha vilket drag! eller så var det så kul för att vi höll igång det? dom som stog runt oss var nog rätt trötta på oss i alla fall :D men skitsamma

sen mötte vi jonte o dom andra knölarna i speedy lee tältet. satt där o snackade och drack lite cider. sen helt plötsligt fick jag o martina för oss att vi skulle till slagt! haha så vi sa hejdå till dom andra o gick dit. vi var helt fega först.. visste inte om dom skulle släppa in oss i jeans o gympaskor :P men in kom vi i alla fall.. till coh med gratis :D tur martina fixaaaar

det var en av dom bästa kvällarna på lääänge haha :D sjukt nice

så jag var innanför dörren lite över fem i morse.. jättetrött men inte ont i fötterna! haha ska börja gå ut i gympaskor istället för högklackat kanske? haha näääää :D man kände sig inte uppklädd för fem öre.. då har jag hellre ont i fötterna o känner mig snygg =)

tack så mycket för skjutsen hem Dj Daniel haha :D tur martina har så snälla ragg ;)

nu ska jag snart till obs o handla lite hörlurar till min mp3.. läppglans o annat skit som jag ska ha med till bulgaria.. snart är det fan ta mig dags! :D:D:D ge mig soooooool

va händer annars idag??? Malin kommer o hälsar på i alla fall =) min kära syster.. sen får ja väl se.. orka danmark.. näääää

image91

ska det bli några såna i bulgarien? JA :D

haha nu får jag snart resfeber!!!! hahaha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0