hejhej

nu är jag fyra och en halv timme ifrån lite ledighet :D

sen idag blir det stan med emelie o andreas =) inte för att jag har råd att göra av med pengar men vafan skitsamma.. ska ta bussen kvart över två.. så jag får väl sova typ fyra timmar i alla fall :P men det e bra för då kan jag somna sen på kvällen. annars kan det vara ett helsike att ställa om så att man är pigg på dagen.

är nyfiken på hur malin har haft det i helgen :D

jag kan inte fatta att jag har tre nätter kvar nu o sen e jag arbetslös.. lite läskigt..

pappa hittade en bil på blocket idag som jag blev sjukt kär i :D jag vill så gärna ha den.. borde kanske ta körkort först? men jag tror han skulle ringa på den iaf.. *hoppas* jag kan ju övningsköra den om inget annat haha

image82
image83

så kääääär :D fast martina tycker den är skitful o att det ser ut som en fjortisraggar bil :P men smaken e som baken..

Fick höra en grej idag av Emelie som gjorde mig så sjukt jävla förbannad.. när jag läste vad hon skrev på msn kändes det som jag bara kunde ta datorn o skicka den genom fönstret. Jag känner mig så jävla dum.. hur fan kunde jag gå på sånt skitsnack.. men men.. bara till o ta o glömma det. men det känns bara så sjukt pinsamt! det är tur att man lär sig av sina misstag i alla fall. o detta var verkligen ett stort misstag..

boka körlektioner imorn då hihi.. kan ju vara lägligt om jag ska ta det jävla körkortet nångång. jag önskar att jag inte varit så lat o tagit tag i det tidigare. då hade jag lätt haft det nu. men det är ju så typiskt mig.
tror inte jag kommer palla träna imorn eftersom jag inte får sådär jättemycket sömn.. får ta det på tisdag istället :)

nu vill jag faktiskt hem och sova! sov helt dåligt igår.. det känner man verkligen av nu. dessutom så ljusnar det inte lika snabbt längre. Innan var det soluppgång vid den här tiden. men nu är det fortfarande svart utanför fönstret. tråkigt..

nej nu ska jag kissa och sen sätta mig och läsa skvallerblaskor tills det blir mer att göra.. haha vilket jobb jag har :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0