hemskt..

fy vad dålig jag blivit på att uppdatera här då..

vad har hänt sen sist? inte mycket antagligen för mitt liv känns inte sådär superspännande direkt..

förra helgen var det ju Stensson som gällde.. (skratta inte nu men jag var där :P) hur hemskt det än är så vågade jag visa mig där igen sen jag blev utkastad i vintras. men denna gången gick det betydligt bättre. Var på världens bästa förfest hemma hos Martin :) toppen kväll

sen i veckan.. jobb jobb.. sitter här nu också. ganska lugnt ikväll men man ska väl inte säga för mycket. kanske är lugnet före stormen (hoppas inte).. efter denna natten är jag ledig tills nästa lördag. trodde jag var ledig hela den helgen men icke.. får se till att festa på fredagen ist hihi

men denna helgen e jag iaf ledig =) imorn blir det Tivoli i helsingborg med Malin Emelie o Linda :) har hört ganska mycket negativt om det stället men jag får väl ge det en chans :) ska i alla fall bli roligt att gå ut med flickorna som man inte festat med på länge. med undantag för emelie då haha

på lördag blir det kalas i höllviken =) min kära kusin fyller 10. haha det var fan längesen man själv var så liten. Gud vad skönt det hade vatt att gå tillbaka, slippa dom problemen, tankarna o kraven som man har idag.

jag längtar som fan tills på tisdag :D sista tisdagsklubben =) med fest eliten som består av Kathy Sara o Martina! inget slår det asså haha malin o emelie hänger nog också med får jag hoppas :)

har hört att vädret ska bli kanon nu nästa vecka när jag e ledig. det kan ju inte bli mycket bättre. jag hade varit hur nöjd som helst att bara få ligga i trädgården o läsa tidningar, lyssna på musik o bli bruuuuun! haha men beachen hade ju inte varit helt fel heller. har varit där EN gång denna "sommaren" om man inte räknar med kvällsdoppen då men då får man ju ingen färg..

Jag har kommit på en sak. Jag vill ta studenten igen. Det var lätt den BÄSTA dagen i mitt liv. Som tyvär aldrig kommer att komma igen. Tur man har minnena kvar :) Det känns lite konstigt fortfarande när man tänker på det tycker jag.

Åhhhhhhh! Jag vill ha Bulgarien NU! :D måste fan köpa en ny bikini...

Dagens i-landproblem: webmessenger som är min räddning här på jobbet när jag får tid över fungerar inte som det ska! jobbiiigt..

There will always be questions left un-answered
but I work it out all the way
there´s no time to grieve or feel sad about it
so left with only one thing to say
if you wanna see a broken heart
try looking in another place
dont mistake me for somebody whos caught up on you

puss på pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0