JA!

haaaaaaaj!

faaaan va ja e på bra humör idag :D

vaknade som vanligt klockan kvart över sex i morse.. men INGEN feber :D woho.. idag har jag mått riktigt bra så nu e jag äntligen hyffsat frisk :)
stack in till malmö med martina. gick o kollade lite i affärer och hon visade alla sju eller åtta par skor hon hade hittat när hon var där med sara förra veckan när jag var sjuk.. haha den tjejen har verkligen dille på skor.
sen när vi tittat klart så kurrade det i magen.. tur att där är rätt mycket att välja mellan nu på festivalen =) det blev taco tallrik.. sjukt gott men rätt kladdigt :P sen blev det en belgisk voffla med choklad o grädde.. sen köpte martina en munk också.. o sen köpte vi vars tre godis remmar men dom ligger där nere i köket haha mår fan illa när jag kollar på dom :D
*inte så konstigt kanske* jag och martina är matvrak nummer 1!

är så överlycklig för att min vanliga dator är fixad nu :D har saknat all musik.. har musik på den bärbara med men inte lika mycket :) så just nu har jag disko.. bara så ni vet :) höstmixen på högsta volym haha kom till laroy, sjukt bra drag

hittade en sjuuukt fin jacka idag på vero moda :) får ta o prata med mammi sen.. undra om hon är på generöst humör haha *hoppas*

sen nu när jag satte mig här o kollade min lilla mail så såg jag att om jag vill kan jag bli timanställd på magnolia igen :D woho! klart jag vill.. jag är ju arbetslös nu.. så det är ju skitbra tills jag hittar nåt bättre i så fall. det spelar mig inte så stor roll vad jag jobbar med just nu i och med att jag ändå ska läsa vidare nästa höst. så nu behöver jag inte vara rädd för att jag ska gå utan pengar. det är mycket bättre betalt än på sjukhuset :)

och till sist men absolut inte minst så ska vi se timbuktu på malmöfestivalen imorn kväll.. jag äääälskar honom :D tycker han e så jäkla grym. så det ser jag riktigt mycket fram emot. kommer ihåg då för två år sen när jag o martina såg honom :D fan va kul det var.

Imorn är det exakt 1 vecka kvar till vi ska åka!!!!!!!!!!!!!!!! haha undra när vi ska va på flygplatsen? ja har ingen koll :D får kanske ta o tänka över vad jag ska packa.. haha kommer lätt glömma tandborsten eller bikinin eller nåt annat dumt..

lost prophets - 4am forever uuuuunderbar

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0