lomma beach

fyfan vilket kanonväder det har varit idag :D perfekt.. o vattnet var inte kallt alls.

vaknade vid halv tio.. jag o emelie skulle egentligen stuckit till gymet.. men så såg jag att det var fint väder o slängde iväg ett sms om vi inte skulle dra till beachen istället =) o det var hon med på.. så klockan tolv möttes jag emelie ekberg chrille o sandra på statoil i lund o sen bar det iväg =) sen efter ett tag kom sara också.. men sen gick solen i moln så då fick vi ge upp.. då hade dom andra redan stuckit.

grattis till sara som harfått sitt körkort nu =) (skönt med skjuts hem haha för vi bor ju sååå långt ifrån varandra) haha

pappa har satt igång grillen o jag ska in i dushen nu så man ser lite fräsh ut när vi ska käka.. sen ikväll blir det nog slapp med martina tror jag.. aldrig fel.

min fina bil va ju såld! vi hann inte ens titta på den.. dom hade sålt den på morgonen samma dag =/ jag blev sjukt besviken.. men pappa håller utkik efter andra bra bilar så det löser sig nog tillslut..

nu har jag äntligen hittat en ny bikini så nu behöver ja inte oroa mig för att ja ska få gå naken i bulgarien haha (kanske blir så ändå vem vet) :P idag är det exakt två veckor kvar.. tiden har gått sjukt fort.. borde fan skriva en lista på allt man ska ha med sig så man inte glömmer nåt.. men det gör man ju alltid ändå.

nu har jag bokat 24 dubbla körlektioner.. hoppas det ska räcka haha VILL ha körkort NU :D

skulle det bli dåligt väder imorn?? då ska jag i alla fall träffa linda :) får ta o ringa henne nu känns det som..

image84

puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

det är jag med på =) efter den 9 får det bli. sen kan jag när som =)

2007-08-15 @ 23:04:14
URL: http://nennii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0