snart dags!

waaaaah :D haha nu är det fan inte långt kvar! haha men usch =/ kan nån ge mig nåt lugnande på flyget? haha får se till o svepa nån öl eller något.. Malin hade kollat hur varmt där var.. 32 grader =) helt okej :D minst sagt haha

igår var en trevlig kväll =) satt först o bara slappa vid datorn men sen kom sara med det bra förslaget att gå på bio.. så hon hämtade upp mig o martina vid åtta o så körde vi in till lund :) På smällen blev det.. den var riktigt bra faktiskt. sen att sara hade råkat boka platserna så att vi satt heeeelt ensama på andra raden! haha men det funka ändå =)

idag fick jag släpa mig upp redan klockan nio.. ut o gå en sväng med hunden och sen göra mig i ordning lite snabbt. ta bussen in till lund tjugo över tio och möta malin o emelie =) vi gick o växlade pengar och sen fikade vi på grafitti haha :D det var längesen nu.. innan när vi gick i skolan var vi ju nästan där flera gånger i veckan. sen skulle vi ju "bara till HM" haha jo visst.. fy vad man brände pengar.. som egentligen skulle sparas till när jag kommer hem från bulgarien så jag har nåt att leva på då med.. det har jag ju som tur är =) men ändå.. skulle behöva spara lite mer..

gick inom tatueraren och kollade hur långt han kommit på min tatuering =) emelie o andreas hade ju varit där o kikat läget förra veckan och då hade dom kollat på min också. dom sa att den var sjukt snygg så då blev jag ju såklart jättenyfiken. den var VERKLIGEN super snygg! den är bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig =) är riktigt nöjd.

så då har jag massor att se fram emot nu =) resan imorn.. sen tatueringen när jag kommer hem =) och om jag har tur så får jag träffa en mycket trevlig och snygg person med :) *hoppas*

Paramore - misery business

ajja.. får väl ta o fixa lite käk snart..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0