Timbuktu :)

hihi så grym han var igår =) det var inte mycket man stog stilla haha men fyfan vad vissa tjejer var jobbiga.. det klart man kan dansa o så men vafan.. man behöver ju inte hoppa in i trampa på resten som står runt om.. sen när det nästan märks att dom tycker det är roligt att dom irriterar folk. usch.. knytnäve i fejjan på dom. sen förstår jag inte folk som ska tränga sig fram fast att det inte finns någon plats. dumma i huvet på riktigt ju. ajja det är sånt man får ta när det är mycket folk :P men jag hade i alla fall skitroligt ändå :D kändes inte så lönt att ja hade med mig min fina nya jacka för det var sjukt cp varmt när man stog där..

image89

jahapp.. då såg jag fram emot att träna med emelie idag.. men ja, jag får kanske hålla med om att det inte är så smart när man precis vatt sjuk kanske. men ändå. :P störigt. ska träffa henne ikväll i alla fall :) ska se nrj in the park :)

håller tummarna för jenni idag som ska på arbetsintervju

ååhh sitter o lyssnar på mysmusik som jag fått av malin för ett tag sen.. erik segerstedt - wherever you are

spiderpig, spider pig does whatever sipderpig does, look out he´s a spiderpig hahaha

have a nice day

Kommentarer
Postat av: Jenni

haha har du med fått dille på den? spiderpig. haha. Tack så mycket. är rätt så nervös nu faktiskt. usch haha!

2007-08-22 @ 16:01:20
URL: http://nennii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0