underbar dag =)

hallå =)

vilket väääder :D det som skulle bli dåligt idag.. det kan man ju knappast säga. Har varit i Lund hela dagen med Martina Sara o Emelie =) satt ute i skuggan o fikade på espresso house o så. var hos lite tatuerare o vi hittade LÄTT den bästa till sist.. den hetaste tatueraren jag sett.. mums ;)

Tisdagsklubben är ju också värd att nämna. vilken kväll :D stenkul var det. synd bara att malin o emelie inte kom in det var det enda som sög riktigt ordentligt. dragen var man, så man var bedövad i läpparna typ haha :D måste sett jävligt borta ut. men kul var det =) tyckte synd om emelie som körde till malmö.. hon har nog skadat hörseln för livet för fan va vi körde musik o sjöng :D men vafan.. är det fest så e d.. även om det är mitt i veckan =) men det hindrar ju aldrig oss såklart. järngänget for life! :D

igår var det en haldag i eslöv. tacos o annat mums haha :D naaajs

måste bara säga.. höstmixen 2006 haha den går varm på datorn :D synd att man inte haft den innan.. "kom till Laroy, sjukt bra drag" haha

stureplan haha

image77
image78r
image79

såhär kul har ja haft den senaste tiden haha :D sommar äger! speciellt mina fina töser =) vad hade jag gjort utan er..

Kommentarer
Postat av: pierre

tja du ska adda min jobba kompis på msn :P tuppbeppo@hot...

2007-08-10 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0