Bakteriebomb

Hallå ja!

SHIT så förkyld jag e! o så sitter jag här på sjukhuset. kanske inte det smartaste direkt men vad ska man göra. tänkte innan idag att man får ju ge det en chans o se hur det går. men jag skulle nog bara ha stannat hemma istället. Skulle jobba imorn natt med men jag kommer sjuka mig. sen är jag ledig onsdag torsdag så då gäller det att vila upp sig så jag orkar med helgen. fyyy vad jobbigt allting känns just nu. känns som jag inte alls haft huvudet med mig här idag.

FYRA timmar kvar här.. sen får jag äntligen gå hem o sova. Ska fan inte göra något annat imorn än o ligga o kolla film och tycka synd om mig själv o snyta sönder min näsa. som redan är knallröd nästan. Rudolf med röda mulen var det här ja. mitt i sommaren

Haha jag pratade med emelie i tele innan inatt. Hon e sugen på tisdagsklubben imorn. Men jag tror inte det är en så bra idé. Inte för mig i alla fall. kan gå o nysa och snora på alla. myyyysigt

Fick såå härliga låtar av martina idag =) men bara för det så kommer jag inte ihåg vad någon av dom hette så jag får skriva sen. Samma gäller dom mysiga som ja fick av Emelie. Det är inte lätt när minnet sviker.

ÅNGEST att jag ska jobba i helgen

haha hittade världens sötaste bild. Eller i alla fall kvällens sötaste :)

image73

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0