god kväll!

hallåå =)

då var det ännu en natt på ortopeden. tiden går ganska fort här idag så det är ganska skönt =) men som vanligt så är det mycket dö tid. jag sitter här med mitt kallnande kaffe och cosmopolitan o solo som sällskap haha det är inte alltid man orkar sitta o vara social med dom andra. man alla är ändå sjukt trevliga här. toppen jobb har jag! :D

då var man på tisdagsklubben igår vid denna tiden. hade en sjuuukt rolig kväll! det var längesen jag dansade en heeel natt :D haha svettig blev man och frisyren blev inte den finaste men skit i det! :D gooodaste nattamaten med. har glömt vad stället heter men det är den kiosken som ligger precis brevid privé =) mums med ostburgare vid kvart över tre på natten. kanske inte så bra för figuren direkt.. borde VERKLIGEN ta mig ner till gymet i morgon. funderar på att sticka dit när jag har vaknat. det får nog bli så.. annars kan jag snart inte kolla mig själv i spegeln :P

jag är SÅ trött på detta jäkla vädret. var blir sommaren av???? ska den regna bort helt eller? jag har varit på stranden en gång detta året. och det var innan vi ens tagit studenten. man har ju ingen bränna för fem öre. det gör inget att det är dåligt väder när man jobbar. men jag vill ha sooool när jag är ledig!!!!

hoppas det inte regnar på mig imorn bitti när ja ska hem..

jabba imorn natt med.. sen är jag ledig hela helgen =) och som det ser ut nu kommer det bli en kanon ball helg faktiskt! :D


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0