helg is in the air =)

tjooohoo!

god kväll eller god morgon.. vad man nu säger klockan tjugo i fyra.. haha tänk att i vanliga fall ligger man antingen o sover just nu eller så krängen man nattamat eller försöker få tag på en taxi :P

det har i alla fall slutat att regna =) för tillfället...

herregud när jag skulle hit ikväll.. det var helt stopp på motorvägen så den kunde vi inte ta.. sen så fick vi köra en jäkla massa kringeli krok vägar för att komma till sjukhuset.. men vi fick ändå köra igenom ett litet hav som bildats på en av vägarna.. det kändes faktiskt ganska så läskigt.. precis som om bilen nästan skulle börja flyta haha men det var en jäkla tur att mamma kunde köra mig. palla med buss i sånt väder. det regna ju rejält på mig i morse när jag skulle hem. kommer säkert bli lika blöt denna gången med.

men lite ferre hos sara imorn då =) jag o martina ska gå o köpa mat när jag har vaknat. blir nog färdiggrillat tror jag! gott ska det bli i alla fall. ska för ovanlighetens skull dricka rödvin imorn :P

jag skulle egentligen suttit vak hela natten. men hon som satt igår sa att hon kunde göra det inatt igen. TACK tänkte jag.. fyyfan o behöva sitta still så hela natten.

har typ kollat igenom hela asos.com sortimentet haha KATHY VILL SHOPPA! tror nog jag kommer att spendera en del av min kommande lön där :)

nu börjar det ljusna!

trevlig helg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0