hmm

jahapp då sitter man här igen då..

det har vatt en jäkligt nice helg tycker jag.. det mesta i alla fall. fattar inte att jag kunde röra till nånting på det sättet som jag gjorde men vafan.. what to do what to do.. det började ju bra i alla fall =/ hoppas verkligen att det löser sig. men som det ser ut just nu så der det inte så jäkla ljust ut.
men men skit i det nu.

festen hos sara var mycket trevlig =) den hos fredrik med fast att vi inte var där så länge. jäävligt kallt att bada haha men det var gott med vattenpipa. jag har aldrig rökt det innan. men det var nice =) sen hela söndagen spenderade jag med martina. kollade på honey som hon så snällt spelat in till mig eftersom jag jobbade när den visades på tv. alltid lika bra tycker jag :D men blir på såååånt dans humör av den så det är inte klokt! sen om man hade varit lika grym o snygg som Jessica Alba hade ju inte varit helt fel det heller :D men nu ska vi inte tänka omöjliga tankar haha

blir mycket jobb nu känns det som.. bara ledig onsdag torsdag denna veckan.. jobba imorgon o sen fredag lördag söndag.. woho.. men jag vill verkligen festa på lördag =) är suuuugen på party igen.. as always =)

då ska jag nog till eslöv på onsdag =) måste planera vår lilla resa i augusti. dom andra har börjat dilla om sunny beach istället för ayia napa.. hallåå?? vad e det liksom.. som att ta ett steg neråt. men vi får väl se =) det blir nog bra i slutändan.

ÄNTLIGEN har det slutat regna.. var ute o gick en hel timme med martina innan idag. det var riktigt skönt =) sen satte jag mig där ute i typ 45min. men fick ändå lite färg på kinderna.. naaajs =)

nu börjar det bli lite smått orange på himlen faktiskt :) det blir ljust snabbare när det inte är så jäkla mulet.

jag är ovanligt pigg nu inatt.. fast första natten efter att man varit ledig är alltid lättast.. men hoppas det håller i sig :D sitter lite vak nu ibland med.. o DÅ får man INTE somna haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0