men fyy

shiiiit va hon mådde innan idag säger jag bara.. fyyy vilken baksmälla!

ja va i eslöv o drack med emelie o dom andra.. men ja drack tydligen alldeles för mkt.. när jag satt på bussen hem sen på morgonen så var det fan inte mycket med mig. fick trycka tillbaks spyan i halsen haha ÖÖÄÄ och jag var lik blek i huvudet när ja kom hem. Var hemma vid ett o då gick jag direkt o la mig o vaknade halv sex på kvällen. Det var ju dags att jobba igen.. och det ska jag göra heeela helgen. känns rätt drygt när man vet att man kunde hittat på roligare saker. men det är ju pengar i alla fall.

martina bjöd mig på sin hemmagjorda morotstårta idag.. det var det goooodaste! tack för den du =)

då är det bestämt. Bulgarien Sunny beach i slutet av augusti. ska boka resan på måndag. Jag Emelie Malin Ekberg och Chrille haha hur fan ska det gå? :D undrar om jag ens kommer hem i ett stycke haha får hålla tummarna.. tror det kommer bli sjukt galet.

bara tvååå timmar kvar sen får jag gå hem och sova :) ska bli riktigt jäkla skönt. har inte druckit nåt kaffe inatt så jag är rätt förvånad att jag lyckats hålla mig vaken.

måste bara säga Linkin Park - Pushing me away gammal men ack så sjukt jäkla bra! vill tillbaka till sthlm när jag och emelie såg dom live.. gåååååshuuuud :D

Då har man tagit sig igenom fredagen den 13 utan några större bekymmer haha skönt det!

fredagen den 13 för nio månader sen var något helt annat.. längesen nu, men jag kommer fortfarande ihåg..

puss

I've lied to you
The same way that I always do
This is the last smile
That I'll fake for the sake of being with you

Pre chorus:
(Everything falls apart, even the people who never frown eventually break down)
The sacrifice of hiding in a lie
(Everything has to end, you'll soon find we're out of time left to watch it all unwind)
The sacrifice is never knowing

Why I never walked away
Why I played myself this way
Now I see your testing me pushes me away

I've tried like you
To do everything you wanted too
This is the last time
I'll take the blame for the sake of being with you

Pre chorus
Chorus (2x)

We?re all out of time, this is how we find how it all unwinds
The sacrifice of hiding in a lie
We?re all out of time, this is how we find how it all unwinds
The sacrifice is never knowing

Chorus (2x)

Pushes me away?(2x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0