mums

hallååå =)

måste bara säga att det är inte det roligaste att sitta här på sjukhuset en lördagnatt... men det är ändå roligare än jag trodde. Vi gjorde den goooodaste fruktsalladen med jordgubbar honungsmelon nektariner äpple apelsin kiwi och banan. Sen hade vi glass och vispad grädde till. MUMS säger jag bara =) tiden går fort idag med som tur är.. känns som jag precis kom hit. men det har varit ganska mycket att hitta på.

annars har dagen varit riktigt trevlig. satt ute i solen med martina ett tag =) snackade massa skit som vanligt. att vi aldrig får slut på saker att snacka om haha

sen gick jag hem och sov en stund igen. mitt i min tupplur så vaknar jag av DAMMSUGAREN! whaaaat säger jag bara. dom kan fan inte dammsuga när jag sover.. blev skitlack o smällde igen dörren för att visa min protest. men som tur var så höll dom sig med den på nedanvåningen så det var rätt snabbt över.

sen var det upp och dusha klockan sex och då var rickard och therese med ungarna hemma hos oss. dom hade satt igång grillen när jag kom ner och vi käkade värsta brakmiddagen med flintastek o korv o annat kött. sallad o friterade kroketter o sås o dressingar.. det var det gooodaste det med haha känns som det enda jag gör är att snacka om mat just nu.

nästa vecka ska bli så härlig.. ledig ända till söndagkväll. ska hinna med att boka resa, shoppaaaaa, åka till tivoli i danmark o sen till danmark igen på lördag för att festa loss :) naaaaaajs säger jag bara =)

jag e så jäkla glad just nu haha jag vet inte varför.. har egentligen ingen anledning. men det känns som jag slutat bry mig o oroa mig för onödiga saker =) *hoppas det håller i sig*

det har gått så himla bra på jobbet idag om man jämför med igår. då kändes det som jag knappt visste var ja hade röven nånstans..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0