shopping

hallåå =)

äntligen börjar jag känna mig lite bättre =) snuvan o huvudvärken finns ju kvar. men jag e piggare :D

det var nog shoppingrundan som mamma drog med mig på som gjorde susen :) Kathy<3mammi hihi finns det någon underbarare person än sin mor :)

hittade en klänning, ett skärp, två linnen och två par shorts :)

fyfan vad jag har dåligt med pengar just nu :P men jag e festsugen som faaaan :D

självklart ska man jobba i helgen då.. woho.. ledig söndag måndag.. sen jobba tisdag onsdag torsdag.. fyyyyyy!

Nelly Furtado - Try
Keisha White - dont mistake me
Westlife - have you ever been inlove

såg en värdelös film hemma hos martina ikväll.. Norbit.. med eddie murphy.. trodde den skulle vara rolig men efter ett tag så tröttna man. det var föör överdrivet konstigt o förutsägbart. så se inte den på bio för det är slöseri med pengar.

vadå gamla godingar?? ---->

image74image75image76

shit vilka tider säger jag bara.. martinas 17 års fest.. när all vi tjejer från klassen drog till jägers o jag o emelie innan valborgsfesten 2006..

Time changes everything

puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

ojdå kathy vad du ska jobba mycket då!!!
Kom igen när du jobbar sex dagar på en vecka =P

2007-07-26 @ 15:58:24
URL: http://nennii.blogg.se
Postat av: Jenni

eller hur att det är. Hur mycket gör ni? Så ofta som du kan sitta på internet så... =P

2007-07-30 @ 19:12:30
URL: http://nennii.blogg.se
Postat av: Ania

Du verkar ha en kanonsommar ju :) Kul! Till skillnad från vissa andra (moi), har inte ens druckit en droppe alkohol på hela sommaren.. HAha.. Läget annars? Kram & sånt

2007-07-30 @ 19:26:33
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0