Spriten flödar haha

haaaaj =)

fasiken va skönt det är att vara långledig :D sjuukt skönt o inte behöva tänka på jobbet.

va har hänt sen sist då.. hmm.. börjar få dåligt minne (alkoholskador)

i tisdags var det i alla fall Tisdagsklubben i malmö med Martina Sara och Emilia =) vi förfestade hos mig och gjorde vår egen stek film haha gjuuuten "frisyren är lockad, klänningen är kort, cidern i handen det är stek" sen bar det av in till malmö. Sång på den långa cykelvägen som vanligt och även pausen vid kungsgatan. En sjukt lyckad kväll på alla sätt o vis haha

sen igår så var jag riktigt schleden men ja skulle i alla fall in till eslöv och hälsa på emelie. men så helt plötsligt så var jag emelie ekberg och martin på väg upp till helsingborg för att tura med färjan. Vi köpte två 12pack cider o lite anna smått o gott som vi satt o klämmde på båten. Sen skulle inte den köra fler rundor så vi fick åka tillbaka till eslöv igen med all dricka. Som sedan klämdes hemma hos ekberg och en del hälldes ut över oss med syftet bodyshots haha svinig kväll men det var roligt. lagom trött i morse kan man säga!

det blev kebabrulle till frukost. och killen som svarade på pizzerian var den trögaste jag vatt med om.

- Två kebabrullar med vitlökssås och utan peparoni på den ena
- extra peparoni?
- nej utan
- okej stark sås?
- nej vitlök
- vi vill ha den hemkörd till sturegatan 36
- storgatan?
- nej sturegatan
- okej telefon nr?
- ( jag kommer inte ihåg nummret men martin fick i alla fall repetera det några gånger också)
det var det TRÖGASTE

ikväll blir det i alla fall bio med emelie jonte o mulle :) ska se Från andra sidan.. får se om jag kissar på mig eller nåt :P hatar som sagt läskiga filmer, men emelie har en sån jävla övertalningsförmåga!! men det blir nog bra

fattar fortfarande inte att vi ska åka! :D 28/8!!!! det kommer nog bli den galnaste veckan i mitt liv.. men det är ju kanske det som är meningen :D

Lifehouse - Hanging by a moment
Daughtry - Home
Daughtry - Used to


image70

image71

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0