bakis...

herregud.. jag brukar aldrig må speciellt dåligt dagen efter.. men IDAG omg.. magen o huvet o ja.. hela kroppen är inte som den brukar vara haha vill egentligen bara läga mig o sova bort denna dagen. men jag måste hjälpa till här hemma med alla förberedelser inför IMORGON!!!! WOOHOO

FÖR VI SKA TA STUDENTEN FÖR VI SKA TA STUDENTEN FÖR VI SKA TA STUDEEENTEEEEEEEEN FY FAN VA VI E BRA! WOOOOOH haha jag längtar så sjukt mycket!!!

igår var det som sagt saras tur =) riktigt roligt var det och ja tror inte att nån av oss hade tänkt dra ut efteråt men tegnérs blev det =) tur vi har linn som kan snacka in oss haha för nån biljett hade vi ju inte.

men det var en riktigt lyckas kväll och det har varit en RIKTIGT lyckad vecka! hoppas att vi kan ha en sjukt ball sommar tillsammans. Martina, Linn, Emilia, Sara och även pärlorna från skolan Linda, Malin, Jenni o Emelie! e så jävla glad att jag har er allihopa! :D

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0