Bal 4/6

vilken kväll!

12 timmars fest haha inte helt fel..

men om vi börjar från början..

var helt uppspelt på dagen.. var hos frissan i två timmar o sen sminkade lotta mig o sen slappade jag en stund. helt plöstligt får man ett sms av linda "vi kör snart" shit! haha ja hade inte ens fått på mig klänningen. men det lösta sig.. drack lite champange här utanför och sen in i bilen. vi var jättetidiga för Linda sakgt fel tid till sina päron hehe men men sånt som händer.

gick på röda mattan o kände sig väldigt ut tittad. så såg man mamma, lotta, linn, martina och sara stå där o hojta :) kul att ni var där. fotad o filmad o jag vet inte allt. stog där o drack champange o snacka lite med alla. var så kul o se när alla kom, så himla fina :)

sen gick vi in i AF och väntade på att få käka. sjukt varmt där inne. så kom maten. förrätten var väl ingen höjdare direkt. en bit lax på en grov macka o vitt vin till. sen huvudrätten var jättegod. nypotatis fläskfilé o sås. sen efterrätten var någon glass sak som var sjukt god =) med jordgubbar till. under middagen sjöngs det lite sånger o det hölls tal. Vissa lärare var ju helt otroliga. Plågeri för öronen! efter middagen var det dags för kaffe (som jag inte dricker) och punch eller hur det nu stavas.. som inte alls var god.

sen var det dans till live band :) en dans med björn och en med tobbe =)

efter det öppnade Tegnérs. sjuuukt kul :D shaka i balklänning var något nytt haha men det var riktigt skoj =) blev en o annan drink där ja :) dansade o dansade o dansade o hade mig. helt plötsligt började det ljusna och Tegnérs stängde. då öppnade AF igen och det fortsatte där inne. men då började det sacka ner lite för min del. så efter ett tag hämtade jag min baguette o läsk o gick ut o satte mig. sen blev det taxi hem och jag somnade vid 05.30.

ont i fötterna! haha det har man verkligen idag. kunde knappt gå från taxin o in i huset i morse :P

idag är det Martinas o Linns tur :) Polhemskolan så alltså.. ska in där o titta på dom sen :)

lägger in bilder på www.kaddy.pixbox.se

puss

Kommentarer
Postat av: Jörgen

NY VECKA = NY OMRÖSTNING!
Kolla in TheGuide för tips och recensioner och annat kul :-)

2007-06-05 @ 15:29:36
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0