en dag på stranden

yes igår var jag på stranden för första gången detta året =) jag o sara stack ner till lomma. riktigt najs.. solade.. badade (lite) haha det var ju inte sådär super skönt i vattnet direkt. sen blev vi hungriga. stog i kö i typ en halvtimme för att få en burgare haha men den var god :) o mätt blev man verkligen. jobbigt på bussen hem bara. svinigt mycket folk.

idag ska ja till skolan o lämna böcker =) shit har inte vatt i skolan på.. ja jag vet inte hur länge. sen förra fredagen var det nog haha. ska bli så jäkla skönt o bara tömma skåpet på allt skit o få bort alla dumma tradiga böcker.

sen blir det lärarmiddag ikväll. mycket trevligt haha mat e ju aldrig fel :D sen ska jag ta mig hem till emilia som tar studenten idag. GRATTIS :D tycker det är lite synd att jag inte kan va hos henne tidigare. men men :) man kan inte få allt.

vilken vecka det kommer bli.. imorn är det martina o linn. på onsdag är det sara. på torsdag får jag vila o på fredag så är det MIN tur :D waaaaah haha hoppas bara att alla inte är för trötta då. o att det inte regnar!!!! det får det bara inte göra.

känns som jag ska försöka steka lite till när jag kommer hem igen.. fast jag borde ju ta mig in till stan o köpa mig ett par flipflop. slängde mina som jag hade förra året..


have a nice day alla töntar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0