För jag har tagit studenten!

jahapp. då var det helt plötsligt över. dagen som man längtat såååå mycket efter. pooof all gone. men jag måste säga att så glad har jag nog aldrig varit innan, eller det är i alla fall nåt av det bästa jag varit med om. glädjen, skratten, skriken, tårarna, haha ja fan va många känslor man hade på samma gång. går helt enkelt inte att förklara.

min studentfest var sjukt lyckad :D jag hade så sjukt kul o det antar jag att resten också hade. alla festerna denna veckan har varit riktigt lyckade. men såklart så är man ju galnast på sin egen. var på två fester sen framåt natten. men jag orkade inte speciellt länge. jag var heeelt slut och idag har ja sovit halva dagen.

nu såhär efteråt känns det konstigt. jag har inte riktigt fattat att jag aldrig ska till skolan igen. i alla fall inte tillbaka till consensus. men pärlorna från skolan kommer man ju ändå träffa. varför skulle det förändras liksom? så nån speciell saknad sådär känner jag ju inte. mer osäkerhet på vad som ska hända nu med mitt liv. men förhoppningsvis kommer allt gå bra. det gäller bara att ta lite mer ansvar än innan.

jag vill bara säga tack för allt! tack fördom 3 åren på consenus. tack för en underbar student, alla presenter o tack till alla som var där o firade mig. tack för alla skratt o alla galna grejer :D

bilder finns om vanligt på www.kaddy.pixbox.se

nu ska jag sova!

puss

image65




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0