Första dagen på jobbet

Ortopeden 11 och 12 var det ja! haha fast jag går brevid på 12an bara :) där finns jenni också :D riktigt roligt att vi e på samma. mitt huvud är fullt med information och jag har säkert redan glömt mer än hälften redan. men det var ju bara första dagen. kände mig lite liten och okunnig men jag hoppas det går bättre imorn =) tycker det ska bli så spännande med o jobba natt. längtar till den dagen jag ska gå brevid på natten.

tack för skjutsen emelie =) det var jättesnällt!

haha jag tror nästan jag blev lite kär idag nädå :D skoja bara

midsommar på fredag ja.. regn o rusk  =/ men d e väl som vanligt på stora dagar. då e alltid vädret piss.

jag e helt slut nu.. var nog längesen ja va trött klockan elva på kvällen :P tur att jag börjar ett imorgon och inte sju! då hade jag fått gå upp klockan fem för o ta bussen kvart över sex! det är inte mänskligt. därför är jag glad att jag ska jobba natt. även om det säkert också är jobbigt så behöver jag i alla fall inte gå upp så tidigt. då går jag o lägger mig när alla andra går upp! moahaha ;)

i morse klockan halv åtta blev jag väckt av en humla som flög in genom mitt fönster! så jäävla äckliga e dom små jävlarna! ja fick spel o sprang ut i hallen. men sen stog jag där o funderade på vad jag skulle göra. han satt ju på min säng! men sen efter en stund flög han ut av sig själv. tur det. annars hade jag fått gå o lägga mig i soffan istället :P för jag hade inte vågat gå fram o smälla den. Det är den enda anledninge till att jag inte tycker om sommaren. ALLA KRYP! fyfan.

ajja. ha en trevlig kväll! snart ska jag sova

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0