godmorgon sverige

japp här sitter jag på jobbet. klockan är tjugo över fem och snart är det nog många patienter som börjar vakna till liv. det har varit en lugn natt. det är rätt skönt. ett helt annat tempo än vad det är på dagen. man behöver aldrig stressa här direkt. inte för att jag inte tyckte om att jobba dag för det gjorde jag verkligen. men natt känns verkligen helt rätt. haha så det är inte så konstigt att du inte träffar på mig på sjukhuset linda. för jag går hem när du kommer hit eller tvärt om. :) vi får ta o boka en tid istället haha

nä nu börjar snart morgonarbetet och då är det slut på det lugna. slutar klockan sju och bussen går fem över halv åtta så jag kan ta det riktigt lugnt. hem o käka lite frukost, sen mörklägga mitt rum så gott det går. men det är molnigt idag så det blir nog inte så svårt.. sen ska jag soooova :D jobbar inte föräns på onsdag natten till torsdag så jag har långledigt nu kan man säga.

får se vad jag hittar på sen idag. är faktiskt inte på festhumör. ovanligt... undrar om jag är sjuk eller nåt haha

dags att jobba lite nu..


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0