Ledig =)

haaj =)

idag har jag haft min första lediga dag =) mkt skönt att sova läääänge :D

igår kväll var jag i Eslöv och träffade Malin. Inte setts sen vi tog studenten ju. Vi käkade glass vid trollsjön o sen slappade vi hemma hos henne :) mycket trevligt!

sen idag har jag varit i Lund med min kära storasyster Malin. Många som heter malin haha. vi fikade på mormors bageri och sen gick vi o kollade runt. jag hittade en del :) för en gångs skull haha. ett linne, en hood tröja, ett par örhänge, ett armband, en ring och en klänning. så nu är jag glad :D haha

imorn börjar jag jobba natt. ska bli spännande :)

stackars Linz som har skadat ryggen =/ var verkligen inte roligt att höra. hoppas du blir bättre snart!

Elliot Yamin - Wait for you

puss

image67
 VILL HA! :D

Kommentarer
Postat av: LIIIINDAAAA

SÄDAN HAR JAG =)

2007-06-28 @ 20:29:46
URL: http://lalipop.blogg.se
Postat av: Anonym

naaaw, tack kathy :) Lycka till på första natten på jobbet, :) :) / Linda

2007-06-29 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0