pirr pirr

hihi :) det är en härlig känsla.. hoppas bara att jag har rätt :) och att någon annan kanske tycker likadant.. för det är ju ganska så viktigt hehe

var och såg pirates 3 igår :) den va riktigt riktigt bra faktiskt.. men jag tyckte inte om slutet.. fast ja.. ska inte skriva mer om varför om det nu e någon som inte vill veta hur det gick för dom

har varit i malmö idag i västra hamnen :) mycket mysigt.. fullt med lumpare o sånt haha aldrig fel..  sjukt härligt väder. hoppas det är fint i morgon med!

kan inte fatta att det är dags :D ska vara hos frissan klockan 12 redan.. vet inte riktigt hur jag ska sminka mig bara.. är inte så bra på sånt.. får ta och testa lite ikväll kanske så jag vet.

jag är riktigt slö idag =/ vet inte varför.. känns som jag hade kunnat lägga mig o sova ända tills imorn. men tyvär kan jag inte det för jag måste plugga lite först.. ORKA! haha

men snart är det slut.. tänk nästa fredag vid denna tiden har vi gått ut :D UNDERBART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0