snart börjar allvaret

ledig imorn också sen börjar jobbet.. läskigt.. hoppas det går bra.

fyyy vad jag har latat mig dom senaste dagarna.. riktigt skönt o göra absolut ingenting nu när man vatt igång så mycket under studentveckan. igår tog jag inte ens på mig vanliga kläder.. gick i shorts o min stora t-shirt hela dagen haha det är inte ofta det händer. men det va sjukt härligt =)

var på gymet innan idag =) skönt o börja träna igen. inte gjort det på ett tag nu för att man haft så fullt upp med allt annat. men nu så ska jag styra upp det igen hade jag tänkt mig. man mår så mycket bättre när man rör på sig.

jag har för tillfället gett upp män, bara så ni vet haha

lite shopping imorn kanske? :)

jag VILL tatuera mig nu! och pierca mig i läppen! haha men det går ju inte. kan inte ha det på sjukhuset.. =/

Kent - Utan dina andetag
David Guetta - love is gone

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0