snart..

tiden går riktigt fort.. snart är det fantamig slut! både roligt som fan.. men ändå känns det konstigt på nåt sätt..

men men =)

igår var man ute i lund :) först hemma hos ellan och sen drog vi till kulturen.. jag hade sjukt skoj! haha men jag brukar inte ha tråkigt när jag e ute ju :P det blir vad man gör det till.. jag tyckte i alla fall det var extra roligt för att jag var ute med folk som jag normalt aldrig träffar på fritiden.

e gaaaanska så seg just nu i alla fall.. men senare ska jag in till Lund och Grand Hotel.. måste ju titta när pärlorna malin och emelie går på bergaskolans bal :) wiiie ni kommer säkert va hur fina som helst! jag hoppas verkligen inte att det kommer regna på er.. är inte det vackraste vädret idag precis

och på måndag är det vår tur =) waaah :D o då hoppas jag att det inte regnar då heller! haha

är du nöjd nu malin? :D fick klagomål om dålig uppdatering här.. men man kan väl inte tänka på allt! :)

asså jag tror på allvar att jag har skadat min hörsel.. jag tycker att jag aldrig hör vad folk säger.. hemskt.. eller så är jag bara dålig på att lyssna.. men det tror jag inte :)

måste också nämna min och lottas trevliga torsdagskväll.. spenderade i och för sig mesta tiden i en bil med jonte björn och mulle.. men när vi var på stranden vid solnedgången och sen satt på en stor brygga i ystad med benen dinglandes mot vattnet.. vadå sommarkänslor? :D sen lite galen bilkörning är aldrig fel.. men satan vad det kittlades i magen.



har en konstig känsla i magen.. det tycker jag inte om.. o då är det ingen sån gå på toaletten känsla jag snackar om..

nej.. frukost nu

Im strong on the surface
Not all the way through
I´ve never been perfect

But neither have you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0