studentfester för fulla muggar

haaaallååå :D

haha känns som denna veckan e en dimma av GRATTIS och alkohol o mat haha men kul som fan är det!

i måndags var det emilia :) tält i trädgården och mycket god mat och dricka. sen bar det av till tegnérs för hon hade en extra biljett över o då var inte jag sen till att tacka ja när hon frågade om nån ville med. var en riktigt rolig kväll =)

image61


sen igår var man nästan fortfarande full när man vaknade haha men det var bara att ta sig i kragen o iväg till Polhemskolan :) Martina och Linns tur. väldigt mycket folk och tyvär så missa vi när dom sprang ut. men tillsist så hitta vi dom och det bar av till värsta flaket som dom hade gjort jättefint =) åkte runt i flera timmar i lund och dansade skrek o drack haha kanon! tack så mycket för att man fick åka med!

sen bar det hem till martina.smörgåstårta ja tack! :D min favorit. o Martinas mamma höll värsta talet. tror inte att ett öga var torrt. på mig rann det som aldrig förr i alla fall haha sen var det dags för linn. mycket god mat där med o tårtan va ju sjuuukt mums! :D

image62

idag blir det saras tur :) vi ska till katte o se när hon springer ut :) ska bli jätteroligt ikväll med. men det blir ingen utgåg haha jag förstår att martina inte orkar. jag vet inte hur linn ska göra men det enda som hundrar mig e min plånbok. det ekar rätt bra i den just nu. men det blir roligt ändå!

På fredag är det vår tur. kan inte förstå det! :D helt cp

måste bara tipsa om ett sjukt bra album Tokio Hotel  Room 483

ha det bra! o GRATTIS ALLA STUDENTER!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0